۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

زندگي جاويد

بعضی‌ وقتها خیلی‌ دلم برای دوران کودکیم تنگ میشود. وقتی‌ که یواشکی نوار کاست‌های برادرم را در اتاقش گوش می‌کردم. من ۹ ساله بودم او ۱۸ ساله. ولی‌ همیشه با آهنگهای سنتی‌ و قدیمی‌ او حال می‌کردم. شاید چون می‌خواستم مثل او بزرگ باشم. دقیقا یادم هست این آهنگ را روی کاغذ نوشتم و بارها تمرین کردم تا اینکه حفظ شدم.
تصنیف بخت بیدار

خواننده بنان

شاعر اسماعیل نواب صفا

اهنگساز اکبر محسنی

دستگاه شور




بخت بیدار منی
حسن گلزار منی
منم که رام توام
اسیر دام توام
ای روی تو بهشت من
عشق تو سرنوشت من
بازا بازا بازا
توگل زیبای منی
می من مینای منی
بخدا ای ماه درخشان روشنی شبهای منی
سحر امید منی مه من خورشید منی
بخدا ای جلوه هستی زندگی جاوید منی
ای جان شور تو کو ای دل نور تو کو
ای مه مهر ووفای تو کجا شد
بی ان سلسله موبا من قصه مگو
دل خواهان بلاشد چه به جا شد
بی شکیب ودل داده منم
بی نصیب وازاده منم
چون بی دلارامم تو صبر و ارامم
باشد چون افسانه اغاز وانجامم
بازا بازا بازا
توگل زیبای منی
می من مینای منی
بخدا ای ماه درخشان روشنی شبهای منی
سحر امید منی مه من خورشید منی
بخدا ای جلوه هستی زندگی جاوید منی
بازا بازا بازا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر