۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

خورشید فردا

فقط با یک ترانه می‌توان هزاران نفر را شاد کرد، امیدوار به فردایی روشنتر، انگار داد میزند اسمم را و می‌گوید به سوی‌ هدف دیگر پر کشید جاگینگ دیگر بی‌ فایده است. دلم می‌خواهد آن دنیایی که در رویاهایم هر روز بیشتر می‌سازم به واقعیت تبدیل کنم، یک مدینه فاضله دور خودم، تا امروز کلبه اش را ساختم، کلبه اش را ساختیم، شهرش می‌کنیم و قلمرو را گسترش میدهیم و گل می‌‌پاشیم بر دامن همهٔ آنهایی که منتظر ما هستند، ...

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست



با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو كه باورم كنی ، عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شكوه نگو ، قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو ، وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست



تازه شو مثل ترانه تازه شو
پر آوازت و آسمون بده
فرصت گفتنو از خودت نگیر
واژه های خسته رو امون بده

بگو از روشن بارون خدا
بگو از سبزی خاك و خاطره
از نسیم نفس سنگ و درخت
بگو از شبنم پشت پنجره

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
فردا مال ماست


با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو كه باورم كنی
عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شكوه نگو
قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو
وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر